Kayıt OlAnasayfaSSSAramaGiriş yap

Paylaş | 
 

 Selocanlar heryerde :D

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
TheAnswer
uzman çavuş
avatar

<b>Mesaj Sayısı</b> <b>Mesaj Sayısı</b> : 52
<b>Yaş</b><hr> Yaş<hr> : 34
<b>Şehir</b> Şehir : New York
Çapkın

MesajKonu: Selocanlar heryerde :D   Çarş. 22 Tem. - 11:07:44

x kişi: selocanım canım benim 100 kontör versene beaa
selocan: deee get
x kişi: antenlerine kurban olduğum manitayı arıyacam
selocan: benı niye adam gibi birine selocan yapmadılar yaaa


x kişi: selocan bea yüzde kaç kişinin telefonu çekiodu?
selocan: %94.5553 kişi biz selocanlar sayesınde hebele hübele
x kişi: ben yüzde altılık bölümdeyım galıba tel cekmio lan bak şuna
selocan: böğğğğğğ ühühühühüh
x kişi: noldu selocanım??
selocan: gözüme toz kaçtı da..


selocan: bu rusya sana yaramadı bea abi
x kişi: doğru diyon selocanım.karımı özledim
selocan: arasana
x kişi: iki nataşa arasında çekmezki selocanım
selocan: çeker çekerrrr
x kişi: dur arama lannnn


x kişi: selocan sen bu telefon işinden çakıyon di mi?
selocan: boşuna selocan demiyorlar abi?
x kişi: beyonce nın telefon numarasını versene bana??
selocan: gene gözüme toz kaçacak anlaşılan


x kişi: selocan koş şu marketten sıgara kap gel
selocan: abi ben telefonun çekmesı için varım ayak işleri için diil
x kişi: çok konuşma hadi
selocan: peki abiii


x kişi: selocanım
selocan: ne o canım manım yok öle samimi olmak
x kişi: hönk???


x kişi: ühühühühhü
selocan: noldu abi??
x kişi: gözüme toz kaçtı da
selocan: abi o benım laffım yaaaa.ben ıkı dağ arasında cekmez ki diyom mu???


x kişi: lan selocan ne diyecem
selocan: ne diyecen abi??
x kişi: ulan reklamda sarı saçlı mavı gözlü gösterıyolar.bana senın gibi dallaması gelioooo


Yolda atılması muhtemel laflar

1:boynuna telefon asmış bir kız geçmektedir

x: lan oğlum bu telefon ıkı dağ arasında çekıomuydu???
y: çekmez mı abi beaaa??


2: güzel bir kız geçmektedır

x: pardon bişii sorabilirmiyim
güzelkız: buyrun
x: sizin selocanınız var mı?yoksa ben sizin canınızdan çok sevdiğiniz selocanınız olurum


3:yine güzel bır kız gecer

x: oy oyy oyy hatuna bak beaaa
y: ben bunun selocanı olsam ıssız adada bılem cekerım


4:güzel bir kızın yanına gidilir

x: pardon sizden rica edebilirmiyim??
güzel kız: buyrun
x: selocanım ol.doğu expresine binelım.heryerde çekelim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Selocanlar heryerde :D
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
GncTurk / Gençliğin Sesi! :: Eğlence & Mizah :: Komikler :: Yazılar-
Buraya geçin: